אודות

נעים להכיר...

אני אתי בוטון, עו"ד מומחית בהליכי חדלות פירעון, שיקום כלכלי וטיפול בתיקי הוצאה לפועל. חברה בלשכת עורכי הדין ובעלת תואר l.l.b במשפטים.

האני מאמין שלי

לכל חוב מורכב ומצב קיצון יש מוצא ופתרון.

תהליך משפטי המנוהל בצורה מדויקת ומחבר בין התקנות המשפטיות לצרכי הלקוחות, הוא תהליך שמהווה הזדמנות אמיתית ללקוחות לצאת מהחובות, מהעיקולים ומההגבלות ולהתחיל לישון טוב בלילה.

אחוזי ההצלחה הגבוהים, טמונים בטיפול וייצוג של מאות תיקים מגוונים ומהיכרותי עם מגוון רחב של א.נשים ומקומות רבים ברחבי הארץ.

התקשורת הטובה, הליווי הצמוד ותשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר, מובילים ליצירת פתרונות מוצלחים שעובדים עבור הלקוחות שלי.

בחרתי להתמחות בתחום זה, מתוך תחושת שליחות וסיפוק אדיר בסיוע במצבים מורכבים שלעיתים נראים בלתי אפשריים ולעזור ללקוחות שלי להצליח לשנות את החיים .

Layer 3

לקוחות ממליצים

מְעוּלֶה
מבוסס על 8 ביקורות
Yehuda Harazi
Yehuda Harazi
2023-04-13
עו"ד תותחית ויסודית ליווי אישי חם ומקצועי ממליץ בחום
Dana Dana
Dana Dana
2023-03-26
לאתי בוטון העורכת דין מס 1 רציתי לומר לך תודה על כל הדרך שעברנו ביחד שבסופה זכיתי בהוצלפ בזכותך על היחס החם והמקצועיות שלא יכולתי לבקש יחס יותר טוב מיזה אני זכיתי בך ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
נטלי משה
נטלי משה
2023-03-14
הגעתי לעו״ד בוטון בעקבות המלצה ואני מודה על כך שהכרתי אותה ושבחרתי בה ללוות אותי בהליך מאוד מורכב שנגמר בהצלחה רבה בזכות המקצועיות, האכפתיות, הישירות והאנושיות שלה. ממליצה בחום!
Matan Moise
Matan Moise
2023-01-09
אתי נותנת מענה מהיר, מרגיעה מאוד ואמפתית
מורן שמואלי
מורן שמואלי
2022-12-28
ממליצה בחום על אתי, קודם כל על האנושיות, האכפתיות והליווי הצמוד, אתי ליוותה אותנו בחתימה על הסכם מסחרי, מסע ארוך שדרש הרבה ירידה לפרטים, דיוק ומו"מ ואין ספק שבלי אתי לא היינו צולחים את החתימה הזאת. אז רוצה להודות לה ולהמליץ
danielle afek
danielle afek
2022-12-25
אתי,אין מילים לתאר את המקצוענות והרגישות לפרטים הקטנים,שזה כל מה שצריך בעורכת דין. הגעתי אליך חסרת אונים ומבולבלת ופשוט איפסת אותי והבאת אותי לחוף מבטחים ועל כך מוקירה אותך,תודה רבה וכמובן מי שקורא את זה וצריך ליווי,אין בכלל שאלה,רק אתי !
בר אמסלם
בר אמסלם
2022-09-30
תותחית! שירותית! נקלעתי לסיטואציה כלכלית לא פשוטה וקיבלתי את הטלפון של אתי, מהרגע הראשון היא נתנה לי תחושה שהכל יהיה בסדר, שביחד אנחנו נצליח לפתור את הבעיה בדרך הכי נכונה לי, לאורך כל הדרך הייתה זמינה, סבלנית ומקצועית ברמת מאוד גבוה!
מאיה אלישיב
מאיה אלישיב
2022-09-21
עו״ד מקצועית אמינה וישרה.טיפול מהיר ומקצועי מלאה בסבלנות מסבירה כל דבר קטן תהליך העבודה שלה בעת הטיפול בתיק שלנו.ממליצה בחום אין לי כל ספק שאין מקום להתאכזב בעבודה עם עו״ד אתי בוטון.

במה המשרד עוסק

במה
המשרד עוסק

הוצאה
לפועל

הסרת
הגבלות

מחיקת
BDI

הסרת
עיקולים

פשיטת
רגל

חייגו עכשיו